Elodia Ghinescu, dezvaluire personala

I: Unde este Elodia Ghinescu?

R: La un program de Work & Travel in America

Pe bune, am vazut-o cand isi lua bilete de avion de la ZIP Travel in aceeasi zi cu mine. Mi-a ramas in memorie din cauza numelui „Elodia”. Tin minte ca a rezervat 2 bilete (probabil mai este cu cineva) si ca urma sa plece cam in perioada in care presa o da „disparuta”.

Sper sa gasiti utila informatia mea si daca nu ma credeti, puteti suna la agentie la telefon (+40) 21 210.64.20 – faza e cat se poate de adevarata si s-a intamplat in luna mai, cand mi-am luat si eu bilet spre America. Ca o fi ajuns femeia sa plece din tara, sau i s-a intamplat nenorocirea, n-am de unde sa intuiesc insa va spun cu mana pe inima ca femeia aia a stat langa mine la agentie si si-a luat biletele (si acum tin minte ca in poseta avea un teanc de euro ca deja ma visam sa-i fiu asistent trainer personal).

PS1: nu inteleg nici de ce o cauta NASA, nici de ce este comparata cu Giovanna si nici de ce UNII o considera MOARTA

PS2: daca autoritatile sunt interesate, sunt disponibil sa vorbesc de la A la Z (adica de la rezervarea biletelor pana la detaliile programului Work & Travel USA).

LATER EDIT: a aparut versiunea de iPhone a jocului Elodia – download aici…

30 Responses to “Elodia Ghinescu, dezvaluire personala”


  1. 2 Gina Noiembrie 7, 2007 la 2:06 am

    Tu vorbesti serios?
    Vezi ca i-am dat numarul tau cuiva de la un ziar. Mi-a spus ca incearca azi sa dea de tine pentru un interviu.

  2. 3 Mihaiu Noiembrie 7, 2007 la 9:01 am

    Chiar ea era? Super tare faza frate!

  3. 4 Aditzoy Noiembrie 7, 2007 la 12:28 pm

    =)) Fratilor, voi chiar credeti asa ceva!?!??!?!
    Postul acesta nu vrea decat sa promoveze programul Work & Travel!!! Stiti..studentii merg in vacantele de vara sa lucreze si sa castige bani in SUA.. desii unii s-au intors pe minus. In fine… Nu credeti tot ce cititi!

  4. 5 ofsummer Noiembrie 7, 2007 la 1:54 pm

    wah dar ati ascultat ‘balada elodiei’? cat de dus tre sa fii sa compui, canti si dai pe post asa ceva?

    chiar ma gandeam asa azi, ca poate in timp ce toata lumea o crede moarta, ea e pe undeva in vreo tara straina.. poate-a vrut sa plece si sa nu stie nimeni, poate si-a inscenat moartea.. sau poate chiar a murit.. darn, stiu si eu, orice e posibil.

  5. 6 balauru Noiembrie 7, 2007 la 2:05 pm

    daca asa o fi(?) inseamna ca Romania nu tara in care „circul” e un drog ieftin pentru prostime…:-)

  6. 7 Smilla Noiembrie 7, 2007 la 2:50 pm

    lol, asta da dezvaluire
    diaconescu diseara sigur ii cheama in studio pe aia de la agentia de turism ;))

  7. 8 dadatroll Noiembrie 7, 2007 la 3:08 pm

    Nu mey, Elodia a disparut citind blogul meu. Tin minte tot asa dupa nume. Deci, daca vreti sa o gasiti, cititi blogul meu ca poate dispareti si voi.

  8. 9 Andreitza Noiembrie 7, 2007 la 3:11 pm

    @Aditzoy – ti-am aprobat comentariul pentru ca apreciez libertatea de exprimare. Nu apreciez insa injuriile si manifestarile de badaran pe blogul meu personal.

    O sa te rog pe viitor sa te abtii de la astfel de comentarii pe blogul meu insa n-as zice ca e o idee rea sa ti le spui in oglinda.

    @ofsummer – am vazut balada Elodiei… am ramas paff

    @balauru – si in America era la fel la TV

    @Smilla – eu ca cetatean cinstit le-am dat datele de contact. Era o fata brunetzica cea care a eliberat biletele.

  9. 10 Al3csa Noiembrie 7, 2007 la 4:53 pm

    Apari in seara asta pe la un TV?
    Mi-e tare dor sa ne mai vedem si noi. Poate dai o bere in regie cand mai trec prin grozavesti.

  10. 11 Nino-nino Noiembrie 7, 2007 la 4:56 pm

    Era si mai tare daca aveai si niste poze. Ma bucur ca ti-ai facut blog pentru ca in sfarsit aflu si eu mai des despre tine si viata ta 😉

    PS: si eu vreau sa merg la vara in America, insa nu sa o caut pe Elodia 🙂 🙂 🙂

  11. 12 Andreitza Noiembrie 7, 2007 la 5:35 pm

    @Al3csa – in seara asta sunt in Regie si am drum si prin Lucky Point – da-mi un bip daca esti in zona

    @Nino-nino – da-mi un mail si vorbim. Tu pe unde mai stai?

  12. 13 Daniela Noiembrie 7, 2007 la 9:17 pm

    Andrei, se pare ca ai devenit OTV-ul Internetului – am primit azi doua mailuri cu mesajul tau + vreo 2 mass-uri pe mess 🙂
    Esti sigur ca nu esti ruda cu Dan Diaconescu sau cu Lazarus?

    Apropo, cu Cioaca nu te-ai intalnit pe undeva 😉

  13. 14 delfhinblue Noiembrie 8, 2007 la 9:01 am

    E aberatia zilei…cu sa se stie unde e Elodia…e nsaol daca intreaga lume se invarte in jurul ei…si aseara la OTv se spunea…Elodia va vorbi deseara…of Doamne marea aberatie ca au acel film videa de 6 ore….si ea va vorbiii…of abia asteapta lumea sa se termine odata si cu acest episod al drakului de lung…oare ce alt subiect vor avea la OTv dupa ce se va termina cu elodia..?

  14. 15 optimvs Noiembrie 8, 2007 la 1:03 pm

    Cheia in cazul acestui post este Cioaca ;).

  15. 16 Holdem Caulfield Noiembrie 9, 2007 la 8:42 am

    guerilla marketing or burst =)

  16. 17 Andreitza Noiembrie 10, 2007 la 12:36 am

    Daca doriti mai multe detalii, imi puteti lasa datele de contact. Nu ma intereseaza OTV-ul si nici sa devin faimos de pe urma Elodiei asa ca daca sunteti reporteri, sunt dispus sa vorbesc doar daca imi pastrati anonimatul (daca ma vad profii la televizor sigur devin subiect de intrebari la laboratoare).

  17. 19 nistoreanu Aprilie 18, 2008 la 8:01 pm

    ba loooome elodia e la mine in pat se fute q mn lolllllllllllllllll

  18. 20 KARINA Aprilie 21, 2008 la 11:20 am

    imi pare rau pentru copilasul acela daK CIOACA MERGE LA INCHISOARE ELODIA E MOARTA COPILUL RAMANE AL NIMANUI? NASPA SA NAI MAMA SAU MACAR UN TATA ASA CA NUI BINE SA NE RADEM DE ELODIA CAI MOARTA AM INTELES?

  19. 21 uyen Iunie 26, 2008 la 2:32 pm

    distinse Andreitza, aproximez ca cca 97% dintre cei care lucreaza ca vanzatori, mai ales de bilete, nu retin figurile celor pe care ii servesc. Numarul persoanelor care se perinda la ghisee, standuri, este foarte mare si, cu toata bunavointa, fizionomiile clientilor nu se retin. noi fxam cu privirea omul de dincolo de ghiseu cat timp stam la o oarece coada dar, acel om de dincolo, ne priveste destul de putin si in graba. asadar nu cred ca fatuca de la bilete este o fizionomista desavarsita spre a ajuta cu ceva.

  20. 22 Badau2 August 13, 2008 la 9:49 am

    Ce taran esti! No offence, dar promovezi un rahat, ti se pare grandios ceea ce faci. Si dai dovada de o infantilitate rar intalnita atunci cand dai replici acide unor comment-uri care sunt in contradictoriu. Programul este execrabil, dar ar cam fi trebui sa iti dai seama de asta dupa numarul proceselor pe rol. Asa ca, draga Andrei, invata sa vorbesti, sa respecti, da dovada de verosimilitate si iesi din penibil. Pentru binele tau..

  21. 23 Regele Cioaca August 14, 2008 la 7:55 am

    http://www.gardianul.ro/2008/02/22/eveniment-c2/raspuns_transant_elodia_ghinescu_nu_are_niciun_dosar_la_dna-s109584.html
    Elodia a fost ascunsa la manastirea Namaiesti-CampuLung..A fost dusa acolo vie chiar de catre Cioaca in noaptea de 29-30 August 2007.
    Inregistrarile video din 30 aug 2007 dela Brasov si dela Campulung dovedesc trecerea masinii lui Cioaca. Hardurile respective au fost puse bine la pastrare de o persoana interesata MAI.
    Toti membrii familiei Elodiei o viziteaza des la manastire.
    Mafia politistilor din care face parte Elodia a organizat rapirea tinerei Madalina Motruna, fiica unuia din partea adversa. Initial scopul a fost sa-i santajeze pe cei dela DNA sa abandoneze cercetarile asupra unor fraude. Dar nu s-au inteles si Madalina a fost schingiuita si ucisa. Avertisment clar ca avem in Romania mai multe mafii foarte puternice.

  22. 24 Regele Cioaca August 27, 2008 la 6:30 pm

    Ziarele ne minte, ca n-au minte.
    Elodia este vie, bine mersi, s-a calugarit la manastirea Namaiesti. Acolo mergea foarte des Cioaca cu baietelul si parintii Elodiei.
    Elodia a trebuit ascunsa undeva si declarata moarta deoarece a comis infractiuni, a facut parte dintrun puternic grup mafiot al MAI. Era cautata si de DNA, dar generalii din politie au gasit solutia cu disparitia..

  23. 25 draga flavius Septembrie 11, 2008 la 8:31 pm

    Eu cred ca Elodia e moarta dar la OTV tot timpul vb despre ea ma schimbati subiectul sall all pa Epodia


  1. 1 Elodia Ghinescu, un fel de Zoitica « Ion Luca Caragiale Trackback pe Noiembrie 7, 2007 la 1:59 am
  2. 2 asls ;) » Blog Archive » Elodia, o lectie de consumerism Trackback pe Noiembrie 7, 2007 la 2:53 am
  3. 3 Apollinaire Online » Blog Archive » Elodia e bine mersi Trackback pe Noiembrie 7, 2007 la 6:53 am
  4. 4 Referat jurnalism - cazul Elodia Ghinescu « Referate pe mobil Trackback pe Noiembrie 15, 2007 la 1:41 pm
  5. 5 Mos Craciun « Referate pe mobil Trackback pe Noiembrie 20, 2007 la 10:13 am

Lasă un răspuns

