Cartela Vodafone – fraiereala de marketing

Citeam la Daniel Popescu un update despre cartelele Vodafone si despre perioada lor de valabilitate. TREBUIE SA STITI CA FAZA CU VALABILITATEA este o mare tzeapa de marketing pentru creduli si fraieri (vor sa te faca sa crezi ca iti expira numarul ca sa reincarci). Eu am un telefon cu o cartela reincarcabila Vodafone de mai bine de trei ani (il foloseam la SMS-uri) insa nu am mai folosit numarul decat ocazional (ma mai suna rar, rar cate cineva – eu sunt pe Orange in mod normal). Ei bine, telefonul pe care il tin pe birou in priza toata ziua (e un fel de fix 🙂 ) as fi crezut ca isi va da duhul si Vodafone ii va taia maul. NIMIC MAI FALS – 3 ani de zile au trecut fara reincarcare si ieri am primit SMS de la Vodafone cum ca am facut 3 ani in retea si mi-au dat minute :)) Cica nu pot sa le vorbesc daca nu reincarc insa nu pic la fraiereli de astea. DECI, stati linistiti ca „expirarea cartelei” Vodafone/Probabil si Orange sunt doar niste tzape de marketing – oamenii sunt disperati sa te tina in retea si cat timp detecteaza ca ai semnal pe telefon, NU ITI SUSPENDA NIMIC ba chiar iti dau premii si bonusui ca sa te convinga sa bagi credit.

Apropo de asta, cand am plecat la munca in America nu am prea avut ce face cu telefonul de aici asa ca mi-am luat din America un iPhone (CRED CA SUNT PRIMUL ROMAN care a pus mana pe iPhone – asa, ca sa moara dusmanii). Mdea… iPhone sucks, am dat banii ca boul pe telefonul „minune” si acum e plin de amprente, zgariat (il tineam cu cheile in buzunar si nu gasisem husa), decolorat, se incalzeste ca o plita (o sa fie bun la iarna) si mai da si erori.

4 Responses to “Cartela Vodafone – fraiereala de marketing”


  1. 1 arkaeneus Noiembrie 8, 2007 la 8:56 pm

    Felicitari pentru iPhone, dar nu esti primul roman care a pus mana pe unul.

    Cat despre cartela ta… sa zicem ca ai fost doar norocos 🙂

  2. 2 lamya777 Noiembrie 20, 2007 la 12:34 pm

    eh acuma, shit happens 🙂

  3. 3 roccoco Iunie 18, 2008 la 12:29 pm

    mah, altceva este perioada de valabilitate a creditului pe care ti-l incarci si altceva este perioada de gratie a numarului de pe cartela Nu o sa-ti taie numarul decat dupa 300 de zile de cand n-ai mai incarcat cartela.


  1. 1 Cartela Vodafone - stire tare « Referate pe mobil Trackback pe Noiembrie 3, 2007 la 10:19 pm

Lasă un răspuns

